آموزش مای اف سی ( تازه وارد ها )

 
در این پست قصد داریم آموزشی را قرار دهیم که دوستان تازه وارد و تیمهای جدید بتوانند به بهترین نحو ممکن از بازی لذت ببرند و تیم خود را به بهترین شکل سازماندهی کنند. پس با ما همراه باشید…

http://s4.picofile.com/file/7846547311/718169_emh5wTuX.png
  

پس از ثبت نام در سایت myfc.ir باید خود را آماده کنید برای شروع لیگ بصورت مجازی.به احتمال زیاد در هفته های اول شاید بردی نداشته باشید و یا شاید نتوانید مقام خوبی در لیگ خود به دست بیاورید.ولی شما نباید روحیه ورزشکاری خود را از دست بدهید.مگر وقتی بازی را ببازید و نتیجه مطلوب را نگیرید چه اتفاقی می افتد؟

یک مثالی هست میگه پس از هر شکست به دنبالش پیروزی خواهد بود ، این مثال درست است ، در صورتی که از شکست خود درس بگیرید و میدان را خالی نکنید و تلاش خود را افزایش دهید.

پس از مقدمه کوتاه خود را آماده کنید تا با هم به نکات و آموزش های لازم برای درست کردن  تیمی مناسب برای گرفتن نتیجه مناسب بپردازیم.

۱- بازیکن جوان

بازیکن جوان مهمترین نکته در بازی مای اف سی است.شاید پیش خود بگویید بازیکن با آمار ۱۸۰ چه کمکی میتواند به تیم بکند؟ جواب این است که این بازیکن پس از چندین ماه تمرین کردن می تواند به مهره اصلی تیم شما تبدیل شود.سعی کنید ۶ بازیکن جوان با سن ۱۳ و یا ۱۴ سال به تیم خود تزریق کنید.سعی کنید بازیکن جوان را به این صورت برای تیم خود اضافه کنید. ( ۱ دروازبان ، ۲ دفاع ، ۲ هافبک و ۱ مهاجم )

شاید برای پیدا کردن همچین بازیکن هایی باید چند روزی وقت بزارید ، ولی ارزشش  را دارد.پس از خرید و تزریق بازیکن جوان به تیم سعی کنید هر روز آن ها را تمرین دهید. در ادامه آموزش های سایت نحوه آموزش دادن بازیکن ها به بهترین شکل ممکن را قرار خواهیم داد )

۲- بازی های دوستانه

بازی دوستانه مزیت های زیادی دارد . سعی کنید روزانه ۴ بازی دوستانه برای تیم خود فراهم کنید. با بازی دوستانه استعداد و تجربه بازیکن های تیم بالا می رود. همینطور باعث می شود هوادارن شما افزایش یابد و ظرفیت ورزشگاه شما پس از مدتی تکمیل شود.سعی کنید با تیم های در سطح خود بازی دوستانه تنظیم کنید . بازی کردن با تیم های در رتبه های بالاتر باعث شکست تیم شما شده و نتیجه عکس خواهد داد.

۳- تکمیل کردن کادر تیم

سعی کنید پزشک و بدنساز به کادر تیم خود اضافه کنید. این دو با هم به تیم شما کمک خواهد کرد تا تیم شما از هر لحاظ در بالاترین شکل ممکن قرار داشته باشد.

۴- سکه های خود را دور نریزید.

نیازی نیست سکه های خود را برای خرید بازیکن های خوب ، خرید استادیوم و اجاره زمین تمرین و شرکت در پیش بینی ها  و اجاره هواپیما و اتوبوس برای هواداران دور بریزید. الان زود است ، به موقع به همه این خواهید رسید. سعی کنید سکه های خود را فقط برای تمرین و شرکت در جام ها خرج کنید.

نکته آخر :

سعی کنید روزی یکبار به تیم خود سر بزنید و نهایتا ۳۰ دقیقه در مای اف سی باشید . بیشتر از این باعث اعتیاد شما به این سایت خواهد شد.

موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
Ali پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 20:12

من سکه و الماس رایگان میخوام

تراختورسازی 10 چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 11:47 http://cluby.ir

مسی ۱۳۸۶۵ پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 09:46

کمک کنید به من الماس بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد